Трансродна идеологија као највећа претња деци и породици

View Categories
У мају ове године усвојен је Закон о родној равноправности, а још пре тога измењен је наставни план и програм за биологију за осми разред тако да су сви издавачи уџбеника морали да уврсте и једну лекцију о родним идентитетима и међуполним особама. То значи да ће се нашој деци с 14–15 година говорити о промени пола, о томе да није битно с каквим су гениталијама и хромозомима рођени, већ да је једино битно како се осећају изнутра. Ако деца имају извесне недоумице, ако осећају да им је тешко да се уклопе с вршњацима и са околином, што су све осећања типична за адолесценцију, сада ће им рећи да је то све због тога што су заправо у погрешном телу и да ће те проблеме решити ако зауставе промене које се дешавају у пубертету и почну да узимају хормоне супротног пола.

Фотографија преузета са ifamnews сајта 

Ако дете не прође кроз пубертет, ако се у његовом телу не одиграју промене узроковане лучењем мушких односно женских хормона, дете неће достићи полну зрелост и израшће у стерилну особу. Можете то дете убедити и да је мушко, и да је женско, да је небинарно, џендерфлуидно, асексуално, пансексуално и да је било који од 60+ џендера, али то неће променити чињеницу да ако се детету не дозволи да прође кроз пубертет, оно неће бити репродуктивно способна особа.

Овај текст спада у тематске категорије:

СРПСКИ НАУЧНИ ЦЕНТАР